0
 
0

    Next Business Day - NBD

    Jak to funguje?

    Pokud v serveru od nás dojde k závadě, kterou nevyřešíme po telefonu, tak do druhého pracovního dne vám pošleme zařízení nové nebo servisního technika, který vše vyřeší. Diagnostikuje problém a zajistí kompletní servis. V ceně služby je zahrnuta veškerá práce i náhradní díly. Služba je určena zejména zákazníkům, kteří vyžadují provoz kritických aplikací. Doba záruky činí 2 roky a po uplynutí je možné sjednat prodloužení o 1 rok. Služba zahrnuje:

    • Technická podpora v pracovní dny 9:00 - 17:00

      Diagnostiku problému provádíme nejprve telefonicky na naší lince technické podpory. Díky tomu jsme schopni rychle a efektivně zjistit případné problémy systému a určit pro vás nejvhodnější a nejrychlejší řešení. Linka technické podpory je k dispozici v běžné pracovní době od pondělí do pátku mimo víkendů a státních svátků.

    • Servis do druhého pracovního dne

      Po telefonické konzultaci a stanovení problému k vám do druhého pracovního dne zašleme potřebné komponenty nebo servisního technika, který se o vše postará. Podmínkou je, že svůj problém nahlásíte na linku podpory do 17:00 (v pracovním týdnu pondělí - pátek).

    Způsob servisu

    • Výměna náhradních dílů servisním technikem

      Náš technik k vám dorazí s náhradními díly do konce následujícího pracovního dne. Nainstaluje, otestuje komponenty a zkontroluje, že oprava byla úspěšně provedena.
      Občas se stává, že není možné určit příčinu problému na dálku a je nezbytné provést diagnostiku a opravu v servisu Czech-Server. V takové situaci zajistíme vyzvednutí serveru a opravený vám ho vrátíme do 17:00 následujícího pracovního dne (NBD).

    • Výměnu náhradních dílů provádí sám zákazník.

      Kurýrní službou vám dodáme všechny potřebné náhradní díly a komponenty, a to do 17:00 druhého pracovního dne. Do této sekce spadají všechny Hot-Plug a Hot-Swap komponenty, například disky.

      Služba platí pouze na území České republiky a Slovenska