Reklamace zboží
Jaké zboží můžete reklamovat?
Reklamovat můžete jakékoliv vadné nebo nefungující zboží zakoupené u nás.
Záruční doba
Doba záruky se liší podle typu produktu a jeho stavu (nový/použitý/repasovaný). Podrobnosti o záruční době konkrétního produktu naleznete na jeho detailní stránce, pod tlačítkem "Do košíku."
Dokumenty
Pro reklamaci zboží vám vystavíme reklamační protokol, který bude obsahovat všechny potřebné informace pro rychlé a snadné vyřízení vaší reklamace.
Postup reklamace
- Vyplňte reklamační formulář.
- Zašlete vyplněný formulář na info@czech-server.cz
- Na základě vašeho popisu závady vám vystavíme reklamační protokol.
- Reklamovaný produkt pečlivě zabalte včetně veškerého příslušenství a podepsaným reklamačním protokolem.
Pokud preferujete, můžete reklamované zboží dodat i osobně. - Balík odešlete na adresu:
ATICOM s.r.o.
Bílá 2571/6
160 00 Praha 6 - Dejvice
- Po převzetí reklamovaného zboží ho opravíme, vyměníme nebo vrátíme peníze.
Vrácení zboží
Jaké zboží můžete vrátit?
Vrácení zboží se týká situace, kdy si přejete vrátit fungující zboží, které například není kompatibilní.
Spotřebitelé
Pokud jste zakoupili zboží jako fyzická osoba prostřednictvím e-shopu, máte možnost jej vrátit do 14 dnů od převzetí, a to bez udání důvodu.
Postup vrácení zboží (pro spotřebitele)
- Vyplňte formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.
- Zašlete vyplněný formulář na info@czech-server.cz
- Na základě vašeho požadavku vám vystavíme potřebné dokumenty pro vrácení zboží.
- Po obdržení dokumentů odešlete zboží zpět v původním stavu.
- Balík odešlete na adresu:
ATICOM s.r.o.
Bílá 2571/6
160 00 Praha 6 - Dejvice
- Po obdržení vráceného zboží vám obratem vyřídíme vrácení peněz na váš účet.
Právnické osoby
Pro právnické osoby nabízíme možnost zpětného odkupu dle individuální domluvy. Kontaktuje nás prosím na e-mail info@czech-server.cz.
* Platí pro servery generace 8 a 9 HPE a generace 13. a 14. DELL, při dodání osobne do 12:00.